شنبه 15 اردیبهشت 1403

دکتر نوبخت:لایحه بودجه قرار است توقعات را برطرف کند ،باید ظرفیت آن را بشناسیم ، این بودجه قرار نیست به همه مشکلات کشور در یک سال پاسخ دهد.

 

سرویس اجتماعی موج برنا - «محمدباقر نوبخت» سخنگوی دولت در نوبت عصر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که امروز یکشنبه 8 دیماه  برای بررسی کلیات لایحه بودجه 1397کل کشور حضور یافته بود و پس از اعلام نظر نمایندگان موافق و مخالف اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی بعد از استماع سخنان مخالفان و موافقان در مرحله تصمیم قرار گرفته است و این تصمیم بر پایه شاخصی خواهد بود که بتواند متناسب با این تصمیم ، انتخاب شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با توجه به قانون محاسبات عمومی، گفت: لایحه بودجه قرار است توقعات را برطرف کند بنابراین باید ظرفیت آن را بشناسیم اما این بودجه قرار نیست به همه مشکلات کشور در یک سال پاسخ دهد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصمیم مجلس این است که آیا به کلیات لایحه بودجه 97 رای بدهد یا خیر؛ مفهوم دیگر آن این است که مجلس قرار نیست الان در خصوص بودجه 1397 تایید یا عدم تاییدی داشته باشد و فقط کلیات آن مطرح است

.

در جلسه نوبت عصر امروز مجلس، «محمد باقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه به مدت 30 دقیقه از بودجه 97 دفاع کرد، پس از آن کلیات بودجه 97 مورد رای گیری مجلس قرار می گیرد.

 

شایان ذکر است ، بررسی کلیات لایحه بودجه 1397 کل کشور، از صبح امروز (یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی آغاز شد، هفت نماینده موافق و هفت نماینده مخالف در جلسه نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در مورد کلیات بودجه 97 بیان کردند.

 

یادآور می شود ، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری نوزدهم آذرماه با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1397 کل کشور را تقدیم کرد.

لازم به ذکر است ، سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آینده 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است که این رقم در کمیسیون تلفییق بودجه حدود 10 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna